Kedves érdeklődő! Mielőtt felkeresed ügyfélszolgálatunkat, kérjük, tekintsd meg az alábbi kérdéseket.

Vásárlás előtti kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhetsz webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatod.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretnél, a regisztráció vagy a pénztár oldalon találod a regisztráció lehetőségét.

A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:

  • Követheted rendelései állapotát.
  • Követheted csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
  • Értékelheted a megvásárolt termékeket.
  • Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.
  • Kedvenc termékek áttekintése és megosztása.

Ezen az oldalon tud regisztrálni, vagy ha már megtette, belépni fiókjába.

Hogyan szállítanak?

Kétféle szállítási lehetőséget nyújtunk.

Házhoz szállítás, amit a GLS Hungary végez. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az általad megadott címre kézbesíti azt.

Foxpost csomagautomata segítségével házhoz és automatába egyaránt.

Személyes átvételre vagy megtekintésre jelenleg nem nyújtunk lehetőséget. A szállításról bővebb információkat olvashat ugyanezen az oldalon a lentebbi kérdéseknél, illetve ezen az oldalon.

Van ingyenes szállítási lehetőség?

Egyes promóciók és kedvezmények esetén ingyenes szállítást biztosítunk, azonban a legtöbb terméket költséggel szállítjuk:

-a házhoz szállítás díja előre utalással GLS futárszolgálattal 1290 Ft.
-a házhoz szállítás díja után vétellel GLS futárszolgálattal 1990 Ft.
-Foxpost banki előreutalással és befizetéssel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1.990 Ft.
-Foxpost utánvéttel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 2.350 Ft.
-Foxpost banki előreutalással, – befizetéssel, vagy bankkártyás fizetéssel csomagterminálnál, – mely egyben az átvétel helye is – a szállítási díj 1.155 Ft.

 

Egyes termékcsoportokat, akciós termékeket ingyenesen szállítunk. Az ingyenes szállítást mindig jelöljük az adott termék oldalán.

Minden van raktáron, amit a áruházban látok?

NEM. Minden termékünk eredeti, így idő amíg beszerezzük. Átlagos beszerzési idő szállítás előtt  2-4 hét. 24-48 óra pedig a szállítási idő. A megrendelés után e-mailben tájékoztatjuk a termék legkorábbi szállítási idejéről.

Az árak tartalmazzák az áfát?

IGEN. Minden termékünk tartalmazza az általános 27% os fogalmi adót.

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen. Minden vásárlásról elektronikus áfás számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk. Digitális számla esetén is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adj meg a rendelés leadásakor.

Van a termékekre jótállás?

Igen. Termékeink 90%-ára minimum fél év gyártói jótállás vonatkozik. Emellett a hatályos jogszabályok szerint az Equina Lovasbolt webáruház biztosít szavatosságot, illetve jótállást. Bővebben az ÁSZF-ben, az adott termék oldalán, vagy elérhetőségeink egyikén tájékozódhatsz erről.

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?

Igen. Indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, a termék átvételétől számított harminc napon belül.

  • Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli.
  • Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy, a  vásárló által választott bankszámlára.
  • Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és webáruházunk ÁSZF-jében (ugrás az ÁSZF-re).

Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Rendelésed minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.

  • Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
  • Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
  • Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
  • A futárszolgálat folyamatosan tájékoztat hol tart a csomagod és mikor várható a kézbesítés. A csomagod pedig követni tudod a Nyomon követési oldalon.

… és minden egyéb, változást jelentő helyzetben. Probléma esetén pedig Ügyfélszolgálatunk hív telefonon.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelésed, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írj be a rendelés leadásakor, amin elérhetünk téged.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmedet arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések

Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján a GLS Hungary futárszolgálat diszpécserei tudnak adni.

Mit jelent a várható szállítási idő?

A termékoldalakon jelezzük, hogy várhatóan hány munkanap alatt szállítjuk az adott terméket. A szállítási idő nagyrészt attól függ, hogy a termék van-e raktárunkon, vagy nincs a nagykereskedésben. Fontos webáruházunk nem kész termék bázissal dolgozik. Minden termékünk külföldi import.

Ha a termék nincs raktáron, az oldalon jelzett várható szállítási idő tájékoztató jellegű: előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt meghosszabbodik a beszerzési idő. Ezért az esetlegesen előforduló késésért nem vállaljuk a felelősséget. Erről bővebb információt webáruházunk ÁSZF-jében talál.

Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudod átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezd a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írd, ha szeretnéd, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt.

Ha már leadtad megrendelését, de nem írtál hozzá megjegyzést, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Mi történik, ha jön a futár, de én nem vagyok ott?

A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívnak az általad rendeléskor megadott számon, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

A megrendelt és beérkezett termék kiszállítása, amennyiben raktáron van a termék a korábban megadott címre 1-2 napot vesz igénybe csupán !

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

A csomagot nem bonthatod ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizd a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérd meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzöd a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?

Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módokkal fizethetek?

Webáruházunkban kettő fizetési mód közül választhat. Előreutalás, banki befizetés,átutalást vagy utánvétel.

GLS szállítás esetén, ha utánvétel opciót választottad a csomag átvételekor készpénzben és kártyával is fizethetsz. Foxpost választása esetén a fizetés csak kártyával lehetséges az automatánál.

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha banki előreutalás opciót választottad, a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott e-mail címrre az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra.

Tudok fizetni bankkártyával?

Igen.

Vásárlás utáni kérdések

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizd postafiókod spam mappáját is. Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.

* Rögtön a rendelés után rendszerünk e‑mailt küld amiben a rendszer visszajelzi hogy a rendelést megkaptuk, de még nem dolgoztuk fel.

Nem kaptam a termékhez garanciajegyet, mit tegyek?

Sok termékünkhöz nem jár külön garanciajegy, ezeknél a számla birtokában érvényesíthető a garancia.

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha banki előreutalás opciót választottad, a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott e-mail címre az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra.

Mondhatok véleményt a termékről?

Igen. A termékekkel kapcsolatos tapasztalataidat szívesen vesszük. Írd meg nekünk e-mailben az info@equinalovas.hu címre és mi amint lehet válaszolunk rá.

Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

Iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre és  elsőnek értesülhetsz legújabb akcióinkról,nyeremény játékainkról. Vagy Like-old Facebook oldalunkat és kövesd Instagram oldalunkat ahol egyedi kuponokat osztunk meg!