Szállítási, fizetési és teljesítési feltételek:
Szállítási és fizetési feltételeink kizárólag a Magyarország területére történő kiszállításra vonatkoznak. Termékeink a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft (továbbiakban GLS)és a FoxPost Zrt-én (továbbiakban Foxpost) keresztül kerülnek kiszállításra a vásárlók által megadott címre. A Webáruház a termék futárnak történő átadásáról minden esetben e-mailt küld a vásárlónak.

GLS:
A szállítás  várható  időpontja a  termék(ek)  szállítónak  történő  átadásától számított legfeljebb  3 munkanap.  Amikor csomagját elkészítettük és átadtuk a GLS Hungary futárszolgálatának.  A csomag feladásakor e-mailben értesíti a GLS a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot  és  az  esetleges  utánvét  összegét.  A  kiszállítás  napjának  reggelén,  újabb  értesítést  kap  a címzett,  mely  tartalmazza  a  futár  telefonszámát,  a  GLS  Ügyfélszolgálat  telefonszámát  és  egy  3  órás időintervallumot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítést küld a GLS a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben   kérheti   a   kiszállítást   egy   új   időpontban,   egy   másik   címre,   személyes   csomagátvételt   egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.
A GLS Hungary a kézbesítést munkanapokon 8-17 óra között végzi és két kézbesítési kísérletet biztosít, és a csomagot általában 5 munkanapig tartják, utána visszaszállításra kerül a szolgáltatóhoz.
A csomagok nyomonkövethetőek a GLS által küldött értesítő üzenetében szereplő küldeményazonosító alapján: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Foxpost:
A  szállítás  várható  időpontja  a  termék(ek)  futárnak  történő  átadásától  számított  legfeljebb 3  munkanap. Amikor csomagját elkészítettük és feladtuk a Foxpost csomagterminálnál, a megadott e-mail címre kapni fog egy  értesítést,  benne  a  várható  szállítási  időponttal.  Ebben  az  esetben  a  megrendelt  termék(ek)et  a kiválasztott   csomagterminálokban   lehet   átvenni.  A  csomagterminál  kiválasztására   a   vásárlás  során,   a legördülő menü segítségével van lehetőség. A csomag a kiválasztott csomagterminálba való megérkezéséről a megadott telefonszámra a Foxpost SMS-értesítést küld, mely tartalmazza az egyedi „nyitókódot”, mellyel a csomag átvehető. A csomagterminálban a küldemények 3 napig vehetők át.
A csomagok nyomonkövethetőek a www.foxpost.hu/csomagkovetes/ oldalán a webáruház által küldött e- mailben szereplő csomagazonosítóval.

Fizetési lehetőségek:
Előre utalás vagy banki
befizetés: Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Közleményként, kérjük tüntesse fel rendelése  azonosítóját!  Ebben  az  esetben  a  vásárló  a  megrendelt  termékek  árát,  azok  kiszállítását,  illetve átvételét   megelőzően   fizeti   meg   a Raiffeisen   Bank-nál   vezetett 12011148-00106053-00100002 számú bankszámlára banki átutalás útján. Utalás és bankfiókban történő befizetés esetén a megrendeléstől számítva 5 munkanapon belül kell a megrendelés értékének beérkeznie bankszámlánkra, különben a rendelés törlődik. Az   utaláshoz   szükséges   adatokat   a   rendelés   visszaigazolásakor   küldött   email   tartalmazza,   regisztrált felhasználók a ”FIÓKOM” feliratra kattintva, beléphetnek saját fiókjukba, ahol “Rendelések” menüpont alatt is megtalálhatóak. A rendelés feldolgozása  és kiszállítása az összeg beérkezését követően történik. Az összeg bankszámlánkra   történő   beérkezéséről   e-mailben   értesítést   küldünk,   ezután   kezdjük   el   rendelése feldolgozását.  Raktáron  nem  lévő  termékek  esetén  csak  ezen  fizetési  mód  választható  ki,  amennyiben  a megrendelés összege meghaladja a 100.000 Ft-ot!

Utánvétes fizetés készpénzben: Fizetés átvételkor a kézbesítőnek történik. Amennyiben az áru ellenértékét és a szállítás díját a vásárló a kézbesítőnek nem fizeti ki, a kiszállítás sikertelennek minősül. A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a vásárlónak felróható okból hiúsult meg – a vásárlót terhelik. A újabb kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben ez nem történik meg, a szolgáltató a szerződéstől elállhat, ezen kívül a következő vásárlások alkalmával csak előre utalással tud majd fizetni.

Bankkártyás fizetés csomagterminálon: Fizetés átvételkor, a vásárló által kijelölt csomagterminálnál történik bankkártyával.

Bankkártyás fizetés a GLS futárnál: Utánvét összegének fizetése a futárnál, átvételkor bankkártyával is történhet.
Az elektronikus számlát a vásárláskor megadott e-mail címre küldjük ki . Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét.  Amennyiben  sérült  a  termék,  kérjük,  ne  vegye  át  a  csomagot.  Utólagos,  jegyzőkönyv  nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Mennyiségi kifogásra vonatkozó reklamációt a szolgáltató abban az esetben fogad el, ha a kézbesítéskor a vásárló erről a kézbesítővel jegyzőkönyvet vetet fel.

Szállítási díjak:
A  szállítás díja a választott fizetési módtól és az átvétel helyétől függően az alábbiak szerint alakul.

GLS:
Banki előreutalással
és befizetéssel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1.290 Ft.
Utánvéttel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1.990 Ft.

Foxpost:
Banki előreutalással
és befizetéssel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1.890 Ft.
Utánvéttel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 2.250 Ft.
Banki előreutalással vagy utánvéttel – befizetéssel, vagy bankkártyás fizetéssel csomagterminálnál, – mely egyben az átvétel helye is – a szállítási díj 1.055 Ft.